poniedziałek, 2 lipca 2012

Błyszczyk Wibo Water Sheen

Wpadłam dziś do drogerii po wkłady do maszynki do stóp i kupiłam (oczywiście całkiem przypadkiem i niezamierzenie :) )to cudo:


Obietnica producenta:
"Lip gloss o efekcie chłodzący. Nawilża i pielęgnuje usta. Dzięki zawartości Maxi Lip, zwiększa objętość ust".

Poj. 6 ml

Moja opinia: cudo, cudo, cudo. Bardzo chłodzi usta i je powiększa. Nie ma oznaczenia koloru ale ten który wybrałam prezentuje się mniej więcej tak:


Była to próba błyszczyka nałożona cieniutką warstwą. Sądzę że trochę grubsza warstwa będzie wyglądać jeszcze lepiej! Ogólnie jestem mega zadowolona i chyba skoczę jutro po jeszcze jeden bardzo różowy. Za 4,50 zł chyba warto ;)

3 komentarze:

  1. Dziś moja przyjaciółka zachwalała ten produkt, ale w odcieniach fioletowo - różowych. Ty też mnie przekonałaś. Cena super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek. I fajny blog życzę powodzenia i szybkiego wzrostu popularności :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili.
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda na istach podoba mi się taki brzoskwiniowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń