niedziela, 29 lipca 2012

Wakacyjne szaleństwo zakupowe czyli wpadłam...

Wróciłam z wakacyjnych wojaży i oczywiście przywiozłam sporo zdobyczy :)























Dziś chciałam napisać o moim odkryciu: pudrze-mozaice i dwóch błyszczykach z firmy Joko z serii Marrakech Dream.

Błyszczyk różowy w kolorze J95 kupiłam przy okazji innych zakupów internetowych i się zakochałam! Kolor piękny, delikatny róż, duży dozownik, który sprawia że aplikacja jest łatwa i dokładna. Błyszczyk troszkę się klei ale dla mnie nie jest to problemem.


Błyszczyk drugi w odcieniu J93 zakupiłam na wyjeździe gdzie dotarłam do Drogerii Polskich i dorwałam stoisko JOKO :) wprawdzie niezbyt bogate ale błyszczyk został moją własnością za 16,50 zł (za różowy dałam ok 11 zł). Kolor jest pomarańczowy ale nie krzykliwy, baaardzo twarzowy. Uwielbiam oba kolorki, tylko już się martwię że szybko je zużyję bo mają tylko 4,5 ml pojemności czyli bardzo malutko w porównaniu z innymi które posiadam.
I jeszcze jedną wadą był brak testerów w sklepie i żeby zobaczyć kolor musiałam się zdecydować który ponieważ nakrętkę zabezpieczono nieusuwalną naklejką, wrrrr.
Nie mniej błyszczyki polecam bo są bardzo fajne.
Obejrzałam także na żywo puder brązujący z Marrakech ale wersję ciemniejszą która była naprawdę ciemna...

Przy okazji wspomnianych wcześniej zakupów internetowych zakupiłam także to oto cudeńko także firmy JOKO:



JOKO Multicolour (puder prasowany) - jestem w nim zakochana za jego cudny zapach, za wykończenie które daje - delikatne jak mgiełka, za to że szybko stapia się z naturalnym kolorem skóry.
Opakowanie jest metalowe, z lusterkiem i gąbeczką (wolę używać pędzla) i w welurowym etui.
Szkoda że nie kupiłam jeszcze wersji ciemniejszej (mam jaśniejszą) a w sklepie nie mieli tego cudeńka.

Macie coś z firmy JOKO? co myślicie o ich produktach?


2 komentarze:

  1. Zaszalałaś!
    Początkowo myślałam, że to jasne cienie do powiek :)
    Te szminki z Revlon muszą być genialne..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminki w Revlonu są rzeczywiście świetne. Właśnie planuję kolejną notatkę o nich ;)

    OdpowiedzUsuń